Tuottajapäivä on alusta asti ollut koko jäsenistölle avoin tapahtuma. Kuitenkin nimensä perusteella se on profiloitunut pääasiassa tuottajiksi itsensä kokeville ja suurin osa TAKUn jäsenistöstä onkin ajatellut päivän olevan pelkästään kulttuurituottajien verkostoitumistapahtuma. TAKUn 3500 jäsenen monipuolisessa joukossa on laaja ryhmä tekijöitä taiteen, kulttuurin, liiketoiminnan ja luovan talouden kentältä. Tänä vuonna olemme osa SULAa siksi, että mahdollisimman moni jäsen kokisi olevansa tervetullut mukaan!

• Mikä ihmeen SULA?

SULA - Sustainability and Love for Arts on uusi luovan toiminnan ja bisneksen tapahtuma, joka järjestetään Kaapelitehtaalla ensimmäistä kertaa 11.-12.10.2017. Kun mahdollisuus yhteistyöhön tarjoutui, koimme TAKUssa tämän olevan hyvä uudistus, sillä ensimmäistä kertaa järjestettävä SULA tuo yhteen taiteen tekijät sekä luovien alojen yrittäjät, välittäjät ja kehittäjät eli TAKUn jäsenkunnan. Näin tavoitamme laajemman jäsenpohjan eikä pelkästään tapahtuman nimeen sidotusti tuottajia.

• Ohjelma

Vuonna 2017 ohjelman teemana on taiteen tekijöiden selviytymistarinat: haluamme tuoda esille erilaisia näkökulmia oman tien löytymiseen. Kansainvälisessä tapahtumassa järjestäjinä TAKUn lisäksi ovat Kiinteistö Oy Kaapelitalo, Audiovisuaalisen kulttuurin edistämiskeskus AVEKHelsingin kaupunki, Opetus- ja kulttuuriministeriön Creative and Inclusive Finland -hanke sekä Creative Europe -ohjelman rahoittama Creative Lenses -hanke.

Tarjolla selviytymistarinoita kulttuurin, taiteen ja luovuuden kentiltä, 12.10. konferenssin puhujina mm. mediataiteilijat Kate Johnson ja Michael J. Masucci, Rijksmuseumin kuraattori Tim Zeedijk ja animaattori Anttu Harlin. Voit myös pitchata sijoittajalle loistavan liikeideasi SULA Pitchissä ja tavata rahoittajia ja työelämä- & lakipalveluita tarjoavia tahoja SULA klinikalla 11.10. Tarkempi päiväkohtainen ohjelma puhujineen ja sisältöineen päivittyy 31.8. mennessä.
  • Palkinnot

Tuottajapäivän perinteen mukaan jaamme vuoden tuottajan ja tuotannon palkinnon osana SULAa. Lue lisää aiheesta ja jätä oma ehdotuksesi täällä 28.9. mennessä.

• Osallistuminen

SULAn konferenssilippu 50 € (+ alv 24 %) TAKUn jäsenille vain 25 €, opiskelijalippu 30 € (+ alv 24 %) TAKUn jäsenille vain 15 €. Huomioithan että tarjoamme jäsenille erikoishintaisia lippuja tietyn kiintiön verran joten toimi nopeasti jos haluat mukaan. Liput sisältävät pääsyn 11.10. klinikalle (tietoiskut ja erikseen varattavat tapaamiset), 12.10. seminaariohjelman, pitchausohjelman sekä kahvit ja lounaan.

Kumppanit

holvi logo 3        sula logo liukuvari 2000x967