Tuottajapäivän kävijäpalautteessa on toivottu useammasta henkilöstä koostuvaa valitsijaraatia ja sellainen toteutuu tänä vuonna. Raatia johtaa TAKUn hallituksen puheenjohtaja ja Fazer Konserttitoimiston taiteilijamanageri Mari Lankinen. Lisäksi raadissa on mukana HuK ja kulttuurituottaja (AMK) Riina Kotilainen. Hän kirjoittaa parhaillaan gradua Turun yliopistolla (taidehistoria) ja toimii Turun Taiteilijaseuran toiminnanjohtajana. Kolmas raadin jäsen on Oulun Musiikkivideofestivaalien vastaava tuottaja, pitkän linjan tapahtumajärjestäjä ja DJ Juhani Oivo.

Jotta raati ehtii perehtyä ehdotuksiin, pyydämme lähettämään tiedot tällä lomakkeella viimeistään kahta viikkoa ennen tapahtumaa 28.9. mennessä.

Aikaisempina vuosina olemme pyytäneet valitsijaksi yhtä taide- ja kulttuurikentän arvostettua toimijaa. Vuosien varrella tehtävässä ovat toimineet Tavastian toimitusjohtaja Juhani Merimaa, Savoy-teatterin johtaja Päivi Loponen-Kyrönseppä, Espoon kulttuurijohtaja Susanna Tommila, toimitusjohtaja/tuottaja Liisa Akimof sekä Kansallisteatterin pääjohtaja Mika Myllyaho. Katso edellisvuosien palkitut täällä.

Kumppanit

holvi logo 3        sula logo liukuvari 2000x967